Kirjoita tähän hakemasi!

Lärsam – jatkuva oppiminen yhteistyössä

Lärsam-hankkeessa teemme jatkuvan oppimisen yhteistyötä koko ruotsinkielisessä Suomessa, yli aluerajojen ja koulutusasteiden. Tervetuloa mukaan!

Lärsam: Jatkuva oppiminen yhteistyössä – tulevaisuuden oppimispolkujen kehittäminen.

Haluamme luoda yhteisen käsityksen jatkuvasta oppimisesta, kehittää koulutuksen järjestäjien omaa jatkuvan oppimisen osaamista ja kehittää uusia jatkuvan oppimisen oppimispolkuja. Näin voimme parantaa ja laajentaa koulutuspalveluiden tarjontaa yhteistyössä työelämän kanssa ja saavuttaa valtakunnalliset jatkuvan oppimisen tavoitteet.

Hanke perustuu laajaan kansalliseen yhteistyöhön ja yhteisesti tunnistettuihin kehittämis- ja koordinaatiotarpeisiin, joilla varmistetaan ruotsinkielisen jatkuvan oppimisen palveluiden tarjonta.

Oletko koulutuksen järjestäjä ruotsinkielisessä Suomessa – vapaassa sivistystyössä, toisen asteen ammatillisessa koulutuksessa vai korkeakoulutuksessa? Ota yhteyttä!

Lärsam-hanke koostuu viidestä työpaketista:

• Jatkuva oppiminen yhteistyössä.
  • Tulevaisuuden osaaminen ja jatkuvan oppimisen oppimispolut.
  • Asiakaslähtöinen ja arvoa tuottava yhteistyö työelämän kanssa.
  • Tulevaisuuden valmiudet ja jatkuva oppiminen.
  • Jatkuvan oppimisen henkilöstön osaamisen kehittäminen keskittyen tulevaisuuden oppimiseen.

Hankeaika: 1.4.2024–31.3.2026.

logon för samarbetsparterna i Lärsam.

Päivitetty 20.9.2024