B
Björklund, S. (2022). Språkbadsundervisning i tiden. Teoksessa: A.-S. Pitkänen & M. Auramo (toim.), Avaimia toimivaan kielikylpyopetukseen – Matkalla monikieliseksi sankariksi (10–14). Opetushallitus.
J
Jakobsén, J., Rautamo, K., Rautio, J., Saha, K., Martens, K., Westerlund, I., Björklund, S. & Pärkkä, M. (2022). Med på noterna: Kieli- ja ainerajoja ylittävä opetus ja yhteistyö suomenkielisten ja ruotsinkielisten oppilaiden välillä. Åbo Akademi.
N
Nyqvist, E.-L. Katsaus kielioppiin. Teoksessa: A.-S. Pitkänen & M. Auramo (toim.), Avaimia toimivaan kielikylpyopetukseen – Matkalla monikieliseksi sankariksi (92-93). Opetushallitus.
P
Pitkänen, A.-S. & Auramo, M. (2022). Avaimia toimivaan kielikylpyopetukseen – Matkalla monikieliseksi sankariksi. Opetushallitus.
S
Sjöberg, S., Mård-Miettinen, K., Skinnari, K. & Peltoniemi, A. (2018). Kielikylpy Suomen kunnissa 2017: selvitys kotimaisten kielten kielikylvyn tilanteesta varhaiskasvatuksessa, esiopetuksessa ja perusopetuksessa. Jyväskylän yliopisto.
Sjöberg, S., Mård-Miettinen, K., Skinnari, K. & Peltoniemi, A. (2018). Språkbad i Finlands kommuner 2017: utredning om språkbad i de inhemska språken i småbarnspedagogik, förskoleundervisning och grundläggande utbildning. Jyväskylän yliopisto.
Sopanen, P., Belgrafe, F., Bergroth, M., Rehn, C., Hansell, K., Mård-Miettinen, K., Costiander, K. & Nummela, Y. (2024). Toinen kotimainen kieli varhaiskasvatuksessa : Henkilöstön ja johdon näkemyksiä. Opetushallitus. Raportit ja selvitykset 2024:1a.