Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös äärimmäisistä fyysisistä rangaistuksista nuorten keskuudessa Iranissa

LL, VTM Hassan Jaghooryn väitöskirja kehityspsykologian alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin kasvatustieteiden ja hyvinvointialojen tiedekunnassa perjantaina 14.6.2019.

Väitöskirjan otsikkona on Physical Punishment, Aggression, Victimization and Cyberbullying among Iranian Adolescents.

Hassan Jaghoory väittelee tohtoriksi perjantaina 14.kesäkuuta 2019 klo 12 osoitteessa auditorio Bruhn, Academill, Rantakatu 2, Vaasa. Vastaväittäjänä toimii emeritaprofessori Helen Cowie, University of Surrey, Iso-Britannia ja kustoksena professori Kaj Björkqvist, Åbo Akademi.

Hassan Jaghoory on syntynyt 28.8.1968 Esfarayenissa, Iranissa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 1986 Avesina Esfarayen -lukiossa, ML-tutkinnon 1995 Mashad University -yliopistossa, Iranissa, European Medical Practitioner (LL) -tutkinnon 2003 Tampereen Yliopistossa ja PM-tutkinnon 2007 Åbo Akademissa.

Hassan Jaghoory on tavoitettavissa puhelimitse numerosta +46 702 199 593 ja sähköpostitse osoitteesta hassan.jaghoory@gmail.com.

Kuvaa ei saatavilla.