Kirjoita tähän hakemasi!

Åbo Akademi
Väitös

Tohtorinväitös biokemian alalta

FM Leonor Lopes de Carvalhon väitöskirja biokemian alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin luonnontieteiden ja tekniikan tiedekunnassa perjantaina 14.12.2018.

Väitöskirjan otsikkona on Bioinformatics Characterization of Amine Oxidases.

Leonor Lopes de Carvalho väittelee tohtoriksi perjantaina 14. joulukuuta 2018 klo 13 osoitteessa auditorio Ringbom, Axelia, Piispankatu 8, Turku. Vastaväittäjänä toimii FT, yliopistotutkija Henri Xhaard, Helsingin yliopisto ja kustoksena akatemialehtori Tiina Salminen, Åbo Akademi.

Leonor Lopes de Carvalho on syntynyt 27.11.1985 Vila Franca de Xirassa, Portugalissa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 2004 Escola Secundária Prof. Reynaldo dos Santosissa, Portugalissa, B.Sc.-tutkinnon Högskolan i Gävle-korkeakoulussa, Ruotsissa, 2011 ja M.Sc.-tutkinnon Turun yliopistossa, 2013.

Leonor Lopes de Carvalho on tavoitettavissa puhelimitse numerosta 040 217 5471 ja sähköpostitse osoitteesta leonor.carvalho@abo.fi.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa:
www.doria.fi/handle/10024/164832?locale=lfi

Leonor Lopes de Carvalho

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.

Ystävällisin ÅA-terveisin,
Mia Henriksson