Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös biokemian alalta

FM Polytimi Dimitrioun väitöskirja biokemian alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin luonnontieteiden ja tekniikan tiedekunnassa perjantaina 6.3.2020.

Väitöskirjan otsikkona on Identification of Three Conserved Interaction Zones Around the Catalytic Machinery of alpha/beta-Hydrolase Fold Enzymes.

Polytimi Dimitriou väittelee tohtoriksi perjantaina 6. maaliskuuta 2020 klo 13 osoitteessa Auditorio Armfelt, Arken, Tehtaankatu 2, Turku. Vastaväittäjänä toimii professori Petri Kursula, Bergenin yliopisto, Norja, ja kustoksena professori Mark Johnson, Åbo Akademi.

Polytimi Dimitriou on syntynyt 6.2.1987 Tripolissa, Kreikassa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 2004 3rd General Lyceum of Tripolis -lukiossa, Tripolissa, ja Diploma in Computer Science and Technology -tutkinnon 2010 University of Peloponnese -yliopistossa, Tripolissa, sekä FM-tutkinnon 2014 Turun yliopistossa.

Polytimi Dimitriou on tavoitettavissa puhelimitse numerosta 041 706 3174 ja sähköpostitse osoitteesta polytimi.dimitriou@abo.fi.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa: https://www.doria.fi/handle/10024/176409?locale=lfi.

Polytimi Dimitriou

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.