Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös englannin kielen ja kirjallisuuden alalta

FM Loukia Lindholmin väitöskirja englannin kielen ja kirjallisuuden alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin humanististen tieteiden, psykologian ja teologian tiedekunnassa perjantaina 13.12.2019.

Väitöskirjan otsikkona on Form and Function of Response Stories in Online Advice.

Loukia Lindholm väittelee tohtoriksi perjantaina 13. joulukuuta 2019 klo 13 osoitteessa auditorio Armfelt, Arken, Tehtaankatu 2, Turku. Vastaväittäjänä toimii professori Camilla Vásquez, University of South Florida, USA, ja kustoksena professori Tuija Virtanen-Ulfhielm, Åbo Akademi.

Loukia Lindholm os. Prasinou on syntynyt 20.7.1975 Ateenassa, Kreikassa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 1993 1st General Lyceum -lukiossa, Dáfni-Ymittoksessa, Kreikassa, ja B.A.-tutkinnon 1997 University of Athens -yliopistossa, Ateenassa, Kreikassa sekä FM-tutkinnon 2003 Åbo Akademissa.

Loukia Lindholm on tavoitettavissa puhelimitse numerosta 044 032 3242 ja sähköpostitse osoitteesta loukia.lindholm@abo.fi.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa:
www.doria.fi/handle/10024/173165?locale=lfi.

Loukia Lindholm

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.