Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös englannin kielen ja kirjallisuuden alalta

FM Tommi Alhon väitöskirja englannin kielen ja kirjallisuuden alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin humanististen tieteiden, psykologian ja teologian tiedekunnassa lauantaina 22.2.2020.

Väitöskirjan otsikkona on Classical Education in the Restoration Grammar School: A Case Study of Orationes et carmina aliaque exercitia (Canterbury Cathedral Archives, Lit. MS E41).

Tommi Alho väittelee tohtoriksi lauantaina 22. helmikuuta 2020 klo 12 osoitteessa auditorio Armfelt, Arken, Tehtaankatu 2, Turku. Vastaväittäjänä toimii professori Sarah Knight, University of Leicester, Iso-Britannia, ja kustoksena professori Anthony Johnson, Åbo Akademi.

Tommi Mikael Alho on syntynyt 15.10.1980 Turussa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 2000 Turun klassillisessa lukiossa ja FM-tutkinnon 2000 Turun yliopistossa.

Tommi Alho on tavoitettavissa puhelimitse numerosta 050 326 1629 ja sähköpostitse osoitteesta tommi.alho@abo.fi.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa: https://www.doria.fi/handle/10024/176199?locale=lfi.

Tommi Alho

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.