Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös erityispedagogiikan alalta

Maria Rönn-Liljenfeldt.KM Maria Rönn-Liljenfeldtin väitöskirja erityispedagogiikan alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin kasvatustieteiden ja hyvinvointialojen tiedekunnassa.

Väitöskirjan otsikkona on Creating a school culture promoting co-teaching. Experiences of school leaders, teachers and students.

Väitöstilaisuus järjestetään 14. kesäkuuta 2024 klo 13 osoitteessa Akademisalen, Academill, Åbo Akademi, Rantakatu 2, Vaasa. Väitöstilaisuutta voi seurata etänä. Vastaväittäjänä toimii emeritaprofessori Björg Mari Hannås, Nord-yliopisto, Norja ja kustoksena dosentti Christel Sundqvist, Åbo Akademi.

Maria Rönn-Liljenfeldt on tavoitettavissa sähköpostitse osoitteesta maria.ronn@abo.fi.

Väitöskirja on luettavissa Åbo Akademin julkaisuarkistossa Doriassa

Tästä linkistä voit ladata lehdistökuvan väittelijästä.

Ohjeet tohtorinväitöstilaisuuden seuraamiseksi etänä:

Jotta voisit seurata tohtorinväitöstilaisuutta etänä, tarvitset ohjelman nimeltä Zoom tai Google Chrome -selaimen. Sinun ei tarvitse luoda Zoom-tiliä voidaksesi seurata väitöstilaisuutta. Jos asennat Zoom-sovelluksen tulee sinun napauttaa tapahtuman linkkiä (yllä) ja hyväksyä, että Zoom avaa linkin.