Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös farmasiaan suuntautuneen biotieteen alalta

FM Tina Gulin-Sarfrazin väitöskirja farmasiaan suuntautuneen biotieteen alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin luonnontieteiden ja tekniikan tiedekunnassa 14.5.2019.

Väitöskirjan otsikkona on Design of multifunctional nanoparticles for cellular labeling and tracking, delivery and scavenging of active substances in vivo.

Tina Gulin-Sarfraz väittelee tohtoriksi tiistaina 14 toukokuuta 2019 klo 13 osoitteessa auditorio Ringbom, Axelia, Piispankatu 8, Turku. Vastaväittäjänä toimii professori Catharina de Lange Davies, Norges teknisk-naturvitenskaplige universitet (NTNU), Norja ja kustoksena professori Jessica Rosenholm, Åbo Akademi.

Tina Gulin-Sarfraz on syntynyt 29.4.1984 Närpiössä. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 2003 Närpiön lukiossa, ja FM-tutkinnon 2011 Åbo Akademissa.

Tina Gulin-Sarfraz on tavoitettavissa puhelimitse numerosta +47 91 183 441 ja sähköpostitse osoitteesta tina.gulin@abo.fi.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa:
www.doria.fi/handle/10024/168625?locale=lfi.

Tina Gulin-Sarfraz

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.