Kirjoita tähän hakemasi!

Åbo Akademi
Väitös

Tohtorinväitös hoitotieteen alalta

Kari Kaldestadinväitöskirja hoitotieteen alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin kasvatustieteiden ja hyvinvointialojen tiedekunnassa torstaina 7.6.2018.

Väitöskirjan otsikkona on Menneskets verdighet i kraft av det hellige rommet.

Kari Kaldestad väittelee tohtoriksi torstaina 7. kesäkuuta klo 12 osoitteessa Akademisalen, Academill, Rantakatu 2, Vaasa. Vastaväittäjänä toimii professori Kirsti-Iren Skovdahl, Høgskolen i Sørøst-Norge, Norja ja kustoksena professori Lisbeth Fagerström, Åbo Akademi.

Kari Kaldestad on syntynyt 11.12.1962 Stordissa, Norjassa. Hän suoritti Candidata magisterii -tutkinnon, Høgskolen i Stavangerissa, Norjassa, 2002 ja mastergrad i pedagogikk -tutkinnon, Norsk Lærerakademi i Bergenissä, Norjassa, 2005.

Kari Kaldestad on tavoitettavissa puhelimitse numerosta +47 4576 6578 ja sähköpostitse osoitteesta kari.kaldestad@uis.no.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa:
www.doria.fi/handle/10024/156989?locale=lfi

Kari Kaldestad

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.

Ystävällisin ÅA-terveisin,
Mia Henriksson