Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös informaatiotutkimuksen alalta

Claes Dahlqvist

FM Claes Dahlqvistin väitöskirja informaatiotutkimuksen alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin yhteiskuntatieteiden, kauppatieteiden ja oikeustieteiden tiedekunnassa.

Väitöskirjan otsikkona on The emotional learning journey – Cognitive appraisals and information-seeking achievement emotions of Swedish primary teacher students.

Väitöstilaisuus järjestetään perjantaina 13 syyskuuta 2024, klo. 14 osoitteessa auditorium Argentum, Aurum, Henrikinkatu 2, Turku. Väitöstilaisuutta voi seurata myös etänä. Vastaväittäjänä toimii professori Jannica Heinström, OsloMet – Storbyuniversitetet, Norge Norja ja kustoksena professori Kristina Eriksson-Backa, Åbo Akademi.

Claes Dahlqvist on tavoitettavissa puhelimitse numerosta +46 735 328 054 ja sähköpostitse osoitteesta claes.dahlqvist@abo.fi.

Väitöskirja on luettavissa Åbo Akademin julkaisuarkistossa Doriassa.

Tästä linkistä voit ladata lehdistökuvan väittelijästä.

Ohjeet tohtorinväitöstilaisuuden seuraamiseksi etänä:

Jotta voisit seurata tohtorinväitöstilaisuutta etänä, tarvitset ohjelman nimeltä Zoom tai Google Chrome -selaimen. Sinun ei tarvitse luoda Zoom-tiliä voidaksesi seurata väitöstilaisuutta. Jos asennat Zoom-sovelluksen tulee sinun napauttaa tapahtuman linkkiä (yllä) ja hyväksyä, että Zoom avaa linkin.