Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös Iván Szelényin ironiasta uusklassisen sosiologian menetelmänä

Karmo Kroos

MA Karmo Kroosin väitöskirja sosiologian alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin yhteiskuntatieteiden ja kauppatieteiden tiedekunnassa.

Väitöskirjan otsikkona on Irony as a Method of Neoclassical Sociology: Towards a Reconstruction of Iván Szelényi’s Methodology

Väitöstilaisuus järjestetään perjantaina 16. Joulukuuta 2022 klo 13 osoitteessa Stora auditoriet, ASA-talo, Vänrikinkatu 3, Turku. Vastaväittäjänä toimii professori Michael D. Kennedy, Watson Institute, Brown University, Yhdysvallat ja kustoksena professori Mikko Lagerspetz, Åbo Akademi. Väitöstilaisuutta voi seurata etänä.

Karmo Kroos on syntynyt 1976 Tallinnassa, Virossa. Hän on tavoitettavissa puhelimitse numerosta +372 506 2420 ja sähköpostitse osoitteesta karmo.kroos@abo.fi.

Väitöskirja on luettavissa Åbo Akademin julkaisuarkistossa Doriassa.

Tästä linkistä voit ladata lehdistökuvan väittelijästä.

Ohjeet tohtorinväitöstilaisuuden seuraamiseksi etänä

Jotta voisit seurata tohtorinväitöstilaisuutta etänä, tarvitset ohjelman nimeltä Zoom tai Google Chrome -selaimen. Sinun ei tarvitse luoda Zoom-tiliä voidaksesi seurata väitöstilaisuutta. Jos asennat Zoom-sovelluksen tulee sinun napauttaa tapahtuman linkkiä (yllä) ja hyväksyä, että Zoom avaa linkin.