Kirjoita tähän hakemasi!

Åbo Akademi
Väitös

Tohtorinväitös julkisoikeuden alalta

VTM Anna Barlowin väitöskirja julkisoikeuden alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin yhteiskuntatieteiden ja kauppatieteiden tiedekunnassa perjantaina 29.3.2019.

Väitöskirjan otsikkona on The Machinery of Legal Aid: A Critical Comparison, from a Public Law Perspective, of the United Kingdom, the Republic of Ireland and the Nordic Countries.

Anna Barlow väittelee tohtoriksi perjantaina 29 maaliskuuta 2019 klo 13 osoitteessa Stora auditoriet, ASA-talo, Vänrikinkatu 3, Turku. Vastaväittäjänä toimii emeritusprofessori Jon T. Johnsen, Universitetet i Oslo, Norja ja kustoksena professori Markku Suksi, Åbo Akademi.

Anna Maria Barlow on syntynyt 1.5.1968 Kingston-upon-Thamesissa, Iso-Britanniassa.Hän suoritti ylioppilastutkinnon Richmond-upon-Thames College -lukiossa 1986, LLB-tutkinnon London School of Economics and Political Science -yliopistossa 1980 sekä PM-tutkinnon Åbo Akademissa 2014.

Anna Barlow on tavoitettavissa puhelimitse numerosta 040 326 6267 ja sähköpostitse osoitteesta annambarlow@hotmail.com.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa:
www.doria.fi/handle/10024/168020?locale=lfi.

Anna Barlow

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.

Ystävällisin ÅA-terveisin,
Pamela Friström