Kirjoita tähän hakemasi!

Tohtorinväitös kehityspsykologian alalta

Hasan Habes.
Hasan Habes

KM Hasan Habesin väitöskirja kehityspsykologian alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin kasvatustieteiden ja hyvinvointialojen tiedekunnassa.

Väitöskirjan otsikkona on Enhancing Diversity and Inclusion of Minority Groups Using Structured Democratic Dialogue as a Tool: Examples from Swedish-speaking Ostrobothnia.

Väitöstilaisuus järjestetään 10. kesäkuuta 2024 klo 13. Väitöstilaisuutta voi seurata etänä. Vastaväittäjänä toimii dosentti Joám Evans Pim, Center for Global Nonkilling, Hawaiji ja kustoksena dosentti Karin Österman, Åbo Akademi.

Hasan Habes on syntynyt 1981 Famagustassa, Kyproksella. Hän on tavoitettavissa sähköpostitse osoitteesta hasan.habes@abo.fi.

Väitöskirja on luettavissa Åbo Akademin julkaisuarkistossa Doriassa.

Tästä linkistä voit ladata lehdistökuvan väittelijästä.

Ohjeet tohtorinväitöstilaisuuden seuraamiseksi etänä:

Jotta voisit seurata tohtorinväitöstilaisuutta etänä, tarvitset ohjelman nimeltä Zoom tai Google Chrome -selaimen. Sinun ei tarvitse luoda Zoom-tiliä voidaksesi seurata väitöstilaisuutta. Jos asennat Zoom-sovelluksen tulee sinun napauttaa tapahtuman linkkiä (yllä) ja hyväksyä, että Zoom avaa linkin.