Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös kehityspsykologian alalta

MSc Owen Ndoromon väitöskirja kehityspsykologian alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin kasvatustieteiden ja hyvinvointialojen tiedekunnassa keskiviikkona 5.6.2019.

Väitöskirjan otsikkona on Low Intensity Intimate Partner Aggression, Physical Punishment and Street Children: A Vicious Circle of Domestic Aggression in South Sudan.

Owen Ndoromo väittelee tohtoriksi keskiviikkona 5 kesäkuuta 2019 klo 12 osoitteessa sali D402, Academill, Rantakatu 2, Vaasa. Vastaväittäjänä toimii professori Victor Adetula, Nordic Africa Institute, Ruotsi ja kustoksena dosentti Karin Österman, Åbo Akademi.

Owen Ndoromo on syntynyt 1.1.1965 Jubassa, Etelä-Sudanissa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 1983 Loka Boys Secondary School -lukiossa, Etelä-Sudanissa ja MSc-tutkinnon 2015 Åbo Akademissa.

Owen Ndoromo on tavoitettavissa puhelimitse numerosta 046 546 2604 ja sähköpostitse osoitteesta owen.ndoromo@abo.fi.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa:
www.doria.fi/handle/10024/169002?locale=lfi.

Owen Ndoromo

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.