Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös lukuhetken merkityksestä varhaiskasvatuksessa

Sofie Tjäru

FM Sofie Tjärun väitöskirja varhaiskasvatustieteen alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin kasvatustieteiden ja hyvinvointialojen tiedekunnassa.

Väitöskirjan otsikkona on Bokstunden som institution i förskoleundervisningen – Förskollärares syn på lärande och iscensättning.

Väitöstilaisuus järjestetään perjantaina 13 syyskuuta klo. 13 osoitteessa auditorio Bruhn, Academill, Rantakatu 2, Vaasa. Väitöstilaisuutta voi myös seurata etänä. Vastaväittäjänä toimii professori Trude Hoel, Stavangerin yliopisto, Norja ja kustoksena professori Mia Heikkilä, Åbo Akademi ja Tukholman yliopisto, Ruotsi.

Sofie Tjäru on tavoitettavissa puhelimitse numerosta 050 542 5762 ja sähköpostitse osoitteesta sofie.tjaru@abo.fi.

Väitöskirja on luettavissa Åbo Akademin julkaisuarkistossa Doriassa.

Tästä linkistä voit ladata lehdistökuvan väittelijästä.

Ohjeet tohtorinväitöstilaisuuden seuraamiseksi etänä:

Jotta voisit seurata tohtorinväitöstilaisuutta etänä, tarvitset ohjelman nimeltä Zoom tai Google Chrome -selaimen. Sinun ei tarvitse luoda Zoom-tiliä voidaksesi seurata väitöstilaisuutta. Jos asennat Zoom-sovelluksen tulee sinun napauttaa tapahtuman linkkiä (yllä) ja hyväksyä, että Zoom avaa linkin.