Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös nuorten aikuisten työttömyyden kokemuksista ja tukitoimenpiteistä

Med.mag. Karl Ove Björklundin väitöskirja hoitotieteen alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin kasvatustieteiden ja hyvinvointialojen tiedekunnassa perjantaina 18.10.2019.

Väitöskirjan otsikkona on Från livsleda till livsmod. Unga människors erfarenheter av arbetslöshet och stödåtgärder.

Karl Ove Björklund väittelee tohtoriksi perjantaina 18. lokakuuta 2019 klo 12 osoitteessa auditorio Bruhn, Academill, Rantakatu 2, Vaasa. Vastaväittäjänä toimii dosentti Lena-Karin Gustafsson, Mälardalens högskola, Ruotsi, ja kustoksena professori Lisbeth Fagerström, Åbo Akademi.

Karl Ove Björklund on syntynyt 25.8.1959 Gävlessä, Ruotsissa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 1978 Polhemsskolan-lukiossa, Gävlessä ja med.mag.-tutkinnon 2009 Uppsalan yliopistossa, Ruotsissa.

Karl Ove Björklund on tavoitettavissa puhelimitse numerosta +46 70 751 7112 ja sähköpostitse osoitteesta obd@hig.se.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa:
www.doria.fi/handle/10024/171409?locale=lfi.

Ove Björklund

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.