Kirjoita tähän hakemasi!

19.2.2018
Åbo Akademi
Väitös

Tohtorinväitös puu- ja paperikemian alalta

DI Linda Nisulan väitöskirja puu- ja paperikemian alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin luonnontieteiden ja tekniikan tiedekunnassa perjantaina 23.2.2018.

Väitöskirjan otsikkona on Wood Extractives in Conifers:A Study of Stemwood and Knots of Industrially Important Species.

Linda Nisula väittelee tohtoriksi perjantaina 23. helmikuuta 2018 klo 13 osoitteessa auditorium Salin, Axelia, Piispankatu 8, Turku. Vastaväittäjänä toimii dosentti Rolf Gref, Sveriges lantbruksuniversitet, Uumaja, Ruotsi ja kustoksena emeritusprofessori Bjarne Holmbom, Åbo Akademi.

Linda Maria Elisabeth Nisula on syntynyt 6.8.1978 Vaasassa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 1997 Kristinestads gymnasium -lukiossa ja DI-tutkinnon Åbo Akademissa 2003.

Linda Nisula on tavoitettavissa sähköpostitse osoitteesta linda.nisula@abo.fi.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa:
www.doria.fi/handle/10024/149340?locale=lfi

Ystävällisin ÅA-terveisin,