Kirjoita tähän hakemasi!

Åbo Akademi
Väitös

Tohtorinväitös ruotsin kielen alalta

FM Claus Madsenin väitöskirja ruotsin kielen alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin humanististen tieteiden, psykologian ja teologian tiedekunnassa perjantaina 13.4.2018.

Väitöskirjan otsikkona on Det Udstraktes Poetik: Læsestrategier til det skandinaviske langdigt.

Claus Madsen väittelee tohtoriksi perjantaina 13. huhtikuuta 2018 klo 13 osoitteessa auditorio Armfelt, Arken, Tehtaankatu 2, Turku. Vastaväittäjänä toimii emeritusprofessori Andreas G. Lombnæs Høgskolen i Agder, Norja ja kustoksena professori Saara Haapamäki, Åbo Akademi.

Claus Kruchov Madsen on syntynyt 27.7.1978 Helle kommunessa, Tanskassa. Hän suoritti BA-tutkinnon tanskan kielessä, Aalborg Universitet -yliopistossa, 2004 ja filosofian maisterin tutkinnon kirjallisuustieteessä Åbo Akademissa 2005.

Claus Madsen on tavoitettavissa sähköpostitse osoitteesta claus.madsen@abo.fi.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa:
www.doria.fi/handle/10024/153057?locale=lfi

Claus Madsen

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.

Ystävällisin ÅA-terveisin,
Ben Roimola