Kirjoita tähän hakemasi!

Tohtorinväitös systemaattisen teologian alalta

Ewa Lindqvist Hotz.
Ewa Lindqvist Hotz

TK, M.A. Ewa Lindqvist Hotzin väitöskirja systemaattisen teologian alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin humanististen tieteiden, psykologian ja teologian tiedekunnassa.

Väitöskirjan otsikkona on Faran ropar mitt namn! Lydia Wahlström som politisk teologi.

Väitöstilaisuus järjestetään perjantaina 7. kesäkuuta 2024 klo 14, osoitteessa Stora Auditoriet, ASA-talo, Vänrikinkatu 3, Turku. Vastaväittäjänä toimii dosentti Johanna Gustafsson Lundberg, Lundin yliopisto, Ruotsi ja kustoksena professori Bengt Kristensson Uggla, Åbo Akademi. Väitöstilaisuutta voi seurata etänä.

Ewa Lindqvist Hotz on syntynyt 1972 Lundissa, Ruotsissa. Hän on tavoitettavissa sähköpostitse osoitteesta ewa.lindqvisthotz@svenskakyrkan.se.

Tästä linkistä voit ladata lehdistökuvan väittelijästä.

Ohjeet tohtorinväitöstilaisuuden seuraamiseksi etänä:

Jotta voisit seurata tohtorinväitöstilaisuutta etänä, tarvitset ohjelman nimeltä Zoom tai Google Chrome -selaimen. Sinun ei tarvitse luoda Zoom-tiliä voidaksesi seurata väitöstilaisuutta. Jos asennat Zoom-sovelluksen tulee sinun napauttaa tapahtuman linkkiä (yllä) ja hyväksyä, että Zoom avaa linkin.