Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös tarpeesta tukea opettajien tieto- ja viestintätekniikan käyttöä kotitalouden opetuksessa

Karin Sundqvist.
Karin Sundqvist

KM Karin Sundqvistin väitöskirja kasvatustieteen alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin kasvatustieteiden ja hyvinvointialojen tiedekunnassa.

Väitöskirjan otsikkona on Digitalisation Meets Home Economics Teachers: A Mixed-Methods Study of the Conditions Related to Finnish Home Economics Teachers’ Use of Information and Communication Technologies.

Väitöstilaisuus järjestetään perjantaina 27. lokakuuta 2023 klo. 10 osoitteessa Akademisalen, Academill, Rantakatu 2, Vaasa ja sitä voi seurata myös etänä. Vastaväittäjänä toimii professori Minna Autio, Helsingin yliopisto ja kustoksena dosentti Gunilla Eklund, Åbo Akademi.

Karin Sundqvist on syntynyt 1988, Helsingissä. Hän on tavoitettavissa sähköpostitse osoitteesta karin.sundqvist@abo.fi.

Väitöskirja on luettavissa Åbo Akademin julkaisuarkistossa Doriassa.

Tästä linkistä voit ladata lehdistökuvan väittelijästä.

Ohjeet tohtorinväitöstilaisuuden seuraamiseksi etänä

Jotta voisit seurata tohtorinväitöstilaisuutta etänä, tarvitset ohjelman nimeltä Zoom tai Google Chrome -selaimen. Sinun ei tarvitse luoda Zoom-tiliä voidaksesi seurata väitöstilaisuutta. Jos asennat Zoom-sovelluksen tulee sinun napauttaa tapahtuman linkkiä (yllä) ja hyväksyä, että Zoom avaa linkin.