Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös teknillisen kemian ja reaktiotekniikan alalta

MSc Andrea Pérez Nebredan väitöskirja teknillisen kemian ja reaktiotekniikan alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin luonnontieteiden ja tekniikan tiedekunnassa 3.5.2019.

Väitöskirjan otsikkona on Valuable monomers and oligomers from hemicelluloses.

Andrea Pérez Nebreda väittelee tohtoriksi perjantaina 3. toukokuuta 2019 klo 14 osoitteessa auditorio Salin, Axelia, Piispankatu 8, Turku. Vastaväittäjänä toimii professori Rüdiger Lange, Technische Universität Dresden, Saksa ja kustoksena apulaisprofessori Henrik Grénman, Åbo Akademi.

Andrea Pérez Nebreda on syntynyt 18.11.1989 Burgosissa, Espanjassa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 2007 IES La Marina -lukiossa ja MSc-tutkinnon 2013 Universidad de Cantabria -yliopistossa, Espanjassa.

Andrea Pérez Nebreda on tavoitettavissa puhelimitse numerosta 040 511 4321 ja sähköpostitse osoitteesta andrea.pereznebreda@neste.com.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa:
www.doria.fi/handle/10024/168436?locale=lfi.

Andrea Pérez Nebreda

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.