Kirjoita tähän hakemasi!

21.3.2019
Åbo Akademi
Väitös

Tohtorinväitös teologisen etiikan ynnä uskonnonfilosofian alalta

TK Andreas Holmbergin väitöskirja teologisen etiikan ynnä uskonnonfilosofian alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin humanististen tieteiden, psykologian ja teologian tiedekunnassa torstaina 28.3.2019.

Väitöskirjan otsikkona on Kyrka i nytt landskap: En studie av levd ecklesiologi i Svenska kyrkan.

Andreas Holmberg väittelee tohtoriksi torstaina 28. maaliskuuta 2019 klo 13 osoitteessa auditorio Armfelt, Arken, Tehtaankatu 2, Turku. Vastaväittäjänä toimii lehtori Marlene Ringgaard Lorensen, Københavns universitetja kustoksena apulaisprofessori Pamela Slotte, Åbo Akademi.

Andreas Holmberg on syntynyt 22.12.1966 Lundissa, Ruotsissa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 1985 Lundby gymnasium -lukiossa, Göteborgissa ja TK-tutkinnon 1993 Uppsala universitet -yliopistossa, Ruotsissa.

Andreas Holmberg on tavoitettavissa puhelimitse numerosta +46 702 133 432 ja sähköpostitse osoitteesta andeholmberg@gmail.com.

Andreas Holmberg
Andreas Holmberg (kuva: Andreas Lundberg)

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.

Ystävällisin ÅA-terveisin,
Pamela Friström