Kirjoita tähän hakemasi!

Uusi webinaarisarja tulevaisuuden kestävästä teknologiasta

Klikkaa tästä nähdäksesi tallenteen webinaarista!

Turun korkeakoulut käynnistävät tänä syksynä yhteisen webinaarisarjan, jossa keskitytään teknologiaan ja kestävään kehitykseen.

Aboa Tech Talks -sarjassa tuodaan esiin uusia teknologioita ja innovatiivista teknologista tutkimusta, jotka voivat tarjota ratkaisuja aikamme monimutkaisiin globaaleihin haasteisiin.

– Tutkimus ja innovaatiot esimerkiksi puhtaan energian, kestävän kemiantekniikan, uusiutuvien materiaalien, biotalouden ja kiertotalouden aloilla ovat ehdottoman tärkeitä, jos haluamme siirtyä kohti ilmastoystävällisempää ja kestävämpää tulevaisuutta. Näitä asioita haluamme tuoda esiin Aboa Tech Talksissa, sanoo Johan Bobacka, Åbo Akademin analyyttisen kemian professori.

Syksyn ensimmäinen Aboa Tech Talks järjestetään 14. lokakuuta 2021 klo 9.00. Pääpuhujana on Nesteen innovaatiojohtaja Lars Peter Lindfors, joka kertoo innovaatioista, jotka ovat auttaneet saavuttamaan kestäviä teknologisia ratkaisuja Nesteellä.

Webinaari on maksuton ja avoin kaikille kiinnostuneille, mukaan lukien teollisuuden, viranomaisten, kolmannen sektorin, tutkijoiden ja opiskelijoiden edustajat. Webinaari järjestetään englanniksi. Osallistu täällä.

Ohjelma:

Aboa Tech Talks 14.10.2021 klo 9.00–10.30

Tervetuloa ja esittely, Johan Bobacka, analyyttisen kemian professori Åbo Akademi

Kasvua innovaatioiden kautta – case Neste, Lars Peter Lindfors, Nesteen innovaatiojohtaja

Kestävään teknologiaan keskittyvä toiminta Turun korkeakouluissa:

• Turun yliopisto, Jaakko Järvi, dekaani
  • Åbo Akademi, Patrik Henelius, dekaani